در باره ما

تجربه چندین دهه طبیعت گردی موتور سواری، دریانوردی و آفرود، گردانندگان این مجموعه را بر آن داشت تا با بهره گيري از توانمندی های موجود در دانش فنی، طراحی و تولید تجهیزات جانبی موتور سیکلت و خودرو، خدماتی متمایز در قالب مجموعه گروه تولیدی کارو پارس به علاقه مندان این عرصه تفریحی و ورزشی ارائه کنند. عرضه ي تجهیزات جنبي خودرو و انواع موتور سیکلت و لوازم طبیعت گردی با کیفیت و قیمت مناسب، هدف اصلی ما در این راه است.

ضمانت 6 ماهه ي تعويض محصولات، نشانگر كيفيت خاص و اصالت و سلامت محصولات ماست و ما را به طور خاص از ساير رقبا متمايز مي سازد. اصرار مجموعه ي كاروپارس به جلب رضايت مشتريان از طريق ارائه ي محصولاتي با كيفيت، ما را بر آن داشته تا علاوه بر ضمانت تعويض، بصورت مستمر و دائم جوياي نظرات و بازخورد مشتريان عزيز خود باشيم تا از اين نظرات بعنوان ارزشمندترين دارايي خود در ادامه راهي كه در پيش گرفته ايم، بهره گيريم. 

ارسال رايگان كالا به كليه ي مناطق كشور در جهت رضايتمندي مشتريان عزيز توسط مجموعه ي كاروپارس صورت ميپذيرد.

روشهاي ارسال كالا

روش ارسال كالا بصورت رايگان به تمامي نقاط كشور با پست بصورت رايگان انجام مي شود.

شرايط عودت كالا

شرايط عودت كالا به شرح زير مي باشد:

1- در صوررت انصراف مشتری از خرید:
 1- انصراف از خرید و درخواست مرجوعی شامل کالایی می شود که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد.
2- قابل ذکر است که حق بازگرداندن کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است. سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی شود. همچنین مشتریانی که محرز شود همکار و فروشنده هستند، نمی توانند از قانون انصراف از خرید استفاده نمایند.
3- اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، بایستی حداکثر تا 7 روز، انصراف خود را به كاروپارس اطلاع دهد.
4- مشتریان محترم در صورت انصراف از خرید ملزم به بازگرداندن کالا بدون باز کردن جعبه کالای خریداری شده و اقلام همراه کالا به صورت کامل و بدون دخل و تصرف می باشند.
5- در صورت وجود هدیه همراه کالای خریداری شده مشتریان ملزم به بازگرداندن کامل هدایا می باشند.
6- در صورتی که کالای خریداری شده هنوز ارسال نشده باشد، بایستی مراتب انصراف خود را هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی كاروپارس اطلاع دهید.
7- در صورت انصراف از خرید، تمامی هزینه حمل و نقل کالا بر عهده مشتری می باشد.
8- برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان كاروپارس امکان پذیر خواهد بود.
 قابل توجه است که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی کالا امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

2- خسارت در حین حمل و نقل:
1-2- فروشگاه اینترنتی كاروپارس تمامی تلاش خود را به منظور ارائه هر چه بهتر تمامی سرویس ها به مشتریان خود می نماید، بدین منظور تمامی مرسولات این شرکت به وسیله پست سفارشي در سطح ایران برای مشتریان ارسال می گردد و در صورت بروز هرگونه خسارت در حین حمل و نقل، شركت كاروپارس خسارت وارد شده را بر عهده خواهد گرفت.
2-2- آسیب های ناشی از حمل و نقل بایستی حداکثر طی 48 ساعت، به كاروپارس اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده و همه متعلقات آن، باید به همراه فاکتور بازگردانده شود.
3-2- لازم به ذکر است که جعبه و کارتن اصلی کالا بایستی نگهداری شود و استفاده از این سرویس تنها با ارائه کالا در جعبه اصلی خود امکان پذیر می باشد. 
4-2- در صورت مشاهده آسیب در لحظه تحویل کالا، مشتریان قادر به عدم تحویل و بازگشت کالا می باشند.

​شرایط استفاده از ضمانت

1- اگر کالای خریداری شده ایراد فنی داشته باشد:
1-1- مشتریان ملزم به اطلاع رسانی ایراد فنی کالا، حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا می باشند.
2-1- ضروریست جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده تا پایان 7 روز مهلت استفاده، به صورت سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل به شرکت ارائه دهنده کالا عودت داده شود.
ضمانت کالا تنها برای محصولاتی امکان پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود برگشت داده شود.
3-1- ضمانت تنها در صورت بروز مشکلات فنی کالا قابلیت استفاده دارد و در صورت مشاهده مواردی مانند ضربدیدگی، شکستن، خط و خش و تماس با مایعات از دسترس خارج می شود.
 
2- در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی و ظاهری:
1-2- در صورت بروز هرگونه مغایرت مربوط به مشخصات فنی و ظاهری مشتریان محترم جهت دریافت سرویس و خدمات ملزم به نگهداری فاکتور و همچنین جعبه کالای خریداری شده (به همراه تمامی مشتقات موجود) می باشند.
2-2- مشتریان ملزم به اطلاع رسانی هر گونه مغایرت حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، می باشند.
3-2- اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی ممکن باشد، خریدار نباید بسته بندی اولیه محصول را باز کند و کالا بایستی با بسته بندی اصلی بازگشت داده شود.
4-2- اگر امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد، ضروریست جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
 
3- نحوه درخواست و استفاده از ضمانت :
1-3- قبل از هر گونه اقدام با مسئولین پشتیبانی تماس حاصل شود.
2-3- از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه اینترنتی كاروپارس اکیدا خودداری فرمایید.
3-3- برای ارسال کالا، محصول به همراه تمامی متعلقات در جعبه محصول بسته بندی و ارسال گردد.
4-3- پس از هماهنگی با مسئولین پشتیبانی و تایید برای ارسال، کالا به شرکت پست تحویل گردد و کد رهگیری پستی طی پیامی اطلاع داده شود.
5-3- ارائه ضمانت نامه و کارت گارانتی کالا الزامی می باشد.
 
4- روند رسیدگی به موارد درخواستی مشتریان جهت استفاده از ضمانت:
1-4- بعد از بررسی های انجام شده توسط مسئولین پشتیبانی سایت در صورت تایید موارد ذکر شده از سوی مشتری بنا به درخواست ایشان کالا برای ایشان تعویض و در صورت موجود نبودن کالا مبلغ پرداختی مرجوع می گردد.
2-4- لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد در صورت درخواست مشتری، کالای دیگری برای ایشان ارسال می گردد. در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از سوی مشتری بیشتر باشد، ایشان ملزم به پرداخت ما به التفاوت خواهند بود و در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از کالای خریداری شده کمتر باشد شرکت كاروپارس ملزم به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود.
3-4- بعد از مشخص شدن وضعیت کالا در واحد پشتیبانی با توجه به هماهنگی های لازم با مشتریان، سرویس در مدت زمان حداکثر 48 ساعت به ایشان ارائه می گردد و ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان خدمات پس از فروش می باشد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش